تهران، چهارراه ولیعصر، به سمت میدان انقلاب، خیابان مظفر شمالی

ارسال کتاب از شهرستان

ارسال کتاب از سایر شهرها

 

مرکز تبادل کتاب جهت رفاه حال هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده است، در صورتی که تمایل به تبادل یا اهدای کتاب ازسایر شهرها به مرکز تبادل کتاب را داشته باشید، از خدمات این مرکز بهره‌مند شوید.

کافی است فرم عضویت را در ادامه تکمیل نموده و ثبت درخواست نمایید، سپس کتاب های خود را از طریق پست یا باربری به آدرس مرکز مرکز تبادل کتاب ارسال نمایید.

کتاب های شما پس از دریافت توسط مرکز، مطابق با روند جاری، بررسی و در حساب کاربری شخصی شما ثبت می گردد و پس از فروش می توانید با اعتبار بدست آمده از خرید کتاب جدید بهره‌مند شوید.

  • لازم به ذکر است هزینه ارسال کتب به عهده صاحب کتاب می باشد و در صورت پس کرایه کردن کتب ارسالی، مرکز تبادل کتاب مسئولیت دریافت بسته را بر عهده نخواهد داشت و عواقب آن بر عهده صاحب کتاب خواهد بود.
  • در صورت خرید غیرحضوری، هزینه ارسال کتب با خریدار می باشد.
  • در صورت عدم تکمیل فرم درخواست، امکان ثبت کتب های ارسالی وجود ندارد و مجموعه تبادل کتاب به صلاحدید از کتاب ها جهت امور فرهنگی استفاده خواد کرد.

 

قبل از تکمیل فرم لینک های زیر را مطالعه نمایید:


| فرآیند تبادل کتاب | شرایط پذیرش کتاب | سوالات متداول |


شرایط و قوانین عضویت و ارسال کتاب به مرکز تبادل کتاب

 

۱- کتاب تحویلی شما به مرکز تبادل کتاب طبق ثبت بعمل آمده در حساب کاربری، در نزد مرکز امانت می باشد و تا زمانی که خریداری یا مبادله نشده، اعتباری برای مالک کتاب ایجاد نمی‌گردد.

۲- جهت مشاهده کتاب‌های ثبت شده و پیگیری وضعیت آنها و مشاهده اعتبار خود می‌توانید از طریق وب سایت مرکز تبادل کتاب و گزینه پنل‌کاربری، وارد حساب کاربری خود شوید. (نام‌کاربری و گذرواژه جهت ورود به حساب کاربری کدملی می‌باشد)

۳- در مواردی که تحویل کتاب درب منزل صورت پذیرد، ملاک محاسبه کتب تحویلی، ممیزی در مرکز تبادل کتاب می باشد و مالک برای کتبی که قابلیت ثبت ندارد، مجوز بهره‌برداری را به مرکز تبادل می‌دهد.

۴- چنانچه از طرف مرکز تبادل کتاب به مالک جهت عودت کتب غیرقابل ثبت اطلاع داده شود، مالک می‌بایست نهایتا ظرف مدت دو روز کاری به مرکز تبادل کتاب مراجعه و کتب مورد نظر را دریافت نماید، در غیر اینصورت مرکز در بهره‌برداری از کتب تام‌الاختیار می‌باشد.

۵- در صورتی که مالک به هر دلیل پاسخگوی مرکز تبادل نباشد، مرکز تبادل با صلاحدید خود در خصوص موضوع پیش آمده تصمیم‌گیری می‌کند.

۶- اعتبار ناشی از فروش یا مبادله کتاب پس از کسر۲۰ درصد کارمزد در حساب کاربری مالک منظور می گردد و استفاده از اعتبار فقط برای خرید یا مبادله کتاب از مرکز تبادل کتاب فراهم می‌باشد و پرداخت اعتبار به صورت نقدی میسر نمی باشد.

۷- کتب تحویلی به مرکز از زمان ثبت در حساب کاربری به مدت سه هفته با قیمت‌گذاری کارشناسان مرکز فروخته یا مبادله می‌شود و در هفته چهارم با ۳۰ درصد تخفیف و در هفته پنجم با۵۰ درصد تخفیف و پس از گذشت شش ماه با ۷۰ درصد تخفیف فروخته یا مبادله می‌گردد.

۸- کتب ثبت شده در حساب کاربری باید حداقل ۸ ماه در اختیار مرکز تبادل کتاب باشد و در صورتی که مورد خرید یا مبادله قرار نگیرد، پیگیری عودت کتب بر عهده صاحب کتاب خواهد بود و در صورت عدم پیگیری، مرکز تبادل کتاب از جانب مالک در خصوص استفاده کتاب در فعالیت های خیریه و عام المنفعه تصمیم‌گیری می‌کند، لذا مالک حق هیچگونه ادعایی نسبت به کتاب تحویلی و منافع عایده از آن را ندارد.

۹- هنگام استفاده از اعتبار، حضور کاربر با ارائه کارت شناسایی الزامی می‌باشد و در صورت عدم حضور کاربر، استفاده از اعتبار با ارائه کارت شناسایی صاحب حساب امکان پذیر می‌باشد.

۱۰- با توجه به رسالت فرهنگی مرکز تبادل کتاب، در صورتی که مرکز، تراکنش ها یا عملکرد کاربری را مغایر با هدف و رسالت خود تشخیص دهد، حق هرگونه محدودیت و قطع همکاری با مرکز تبادل کتاب خواهد بود.

توجه:

    • در صورتی که قبلا به مرکز تبادل کتاب به صورت حضوری یا از طریق پیک، کتاب ارسال کرده اید یا حساب کاربری دارید، اطلاعات شخص صاحب حساب را در فرم وارد نمایید، در غیر این صورت، حساب کاربری جدید با مشخصات مندرج در فرم برای شما ساخته خواهد شد.
    • پس از ثبت کتاب های شما در سامانه مرکز تبادل کتاب، می توانید با مراجعه به پنل کاربری و ورود با کد ملی، وضعیت فروش کتاب ها و موجودی اعتبار حساب خود را مشاهده نمایید.
نوشته های مرتبط